Ko gero žinomiausias australiškas PS13

Pirmą kartą pamačiau šitą Nissan’ą Speedhunteriuose prieš kažkur pusantrų metų ir jis paliko belenkaip didelį įspūdį. Dabar jo nuotraukos vėl pradėjo plūduriuoti internete. Tad dalinamės jomis su tais, kurie dar nespėjo jų pamatyti.

Daugiau nuotraukų bei visą modlistą rasite spausdami čia ->

Mašinos aukštis arba gal labiau žemumas yra vienas iš išskirtiniausių šios mašinos akcentų.


DMAX widebody idealiai sutalpina R18 ratus.



Tačiau šita mašina nėra skirta tik atrodyti gražiai stovint vietoje, ji naudojama pagal paskirtį.

Šitas ps’as ne tik gerai atrodo, bet turi ir smarvės. Nuotraukos kalba pačios už save, o jei jos jums mažai sako paskaitykit modlistą apačioje.


Darbo vieta yra paprasta, bet tuo pačiu metu ir ypatinga. Lankai, Nardi vairas ir Bride Zeta sėdynės su Takata diržais.


Pridedame dar kelias nuotraukas iš Stance Nation ir pilnu modlistu apačioje. Deja šis automobilis jau yra parduotas, perdažytas baltai ir šiek tiek iškeltas į
viršų. Guodžia bent jau tai, kad toliau naudojamas pagal paskirtį…


Modlistas:
Wiseco 20 Thou pistons 9.0-1 pistons
Eagle rods
Acl bearings
Tomei 1.5mm head gasket
Tomei 260 inlet cam
Tomei 270 exhaust cam
HKS cam gears
Tomei valve springs
Tomei rocker stoppers
Alloy engine mounts

Driveline & Brakes:
350Z gearbox modified remote shifter
ORC twin plate clutch
B & M short shifter
Custom tail shaft
Custom gearbox mount
Custom adapter plate
R32 GT-R Diff / Axles
Tomei 2-Way Differential centre
R32 GT-R brakes all round
Braided brake lines
Race pads
Aftermarket handbrake shoes
Custom handbrake cables
CNC hydraulic handbrake
Nismo gearbox mount

Induction/Cooling/Exhaust/Fuel/ECU:
Reinhard exhaust, solid mounted, oval section under the sub frame
3″ flex section in dump pipe (truck setup)
Solid engine mounts
Full race exhaust manifold
44mm Tial waste gate
30/71R turbo with larger front housing
Custom alloy cooler piping
PWR intercooler
Custom alloy intake manifold
Q45 throttle body
850cc injectors on standard rail
Sard fuel reg
Koyo n flow radiator
Radiator breather swirl tank
BA falcon thermo fans
Bosch 044 pump, Walbaro pickup to surge tank
Greddy Oil cooler
Daves craig power steering cooler
Catch can

Suspension/Steering:
Parts shop max coilover, all adjustable arms
Custom rear springs
Nigel’s knuckles with rack spacers (angled up at 45 degrees)
Rack welded forward 20mm on the cross member
Ikeya tie rods, everything tac welded onto rack
S14 control arms, extended 10mm
S14 steering rack and new bushes, steering column solid bush
S15 rear sub frame, raised/solid mounted.

Exterior:
Steer wheels – SSR Agle, 18×9.5 -7 with 225/35/595
Rear wheels – SSR Agle, 18×11 -14, Work Rezax 18×11 – 13, Weds Kranze 18×11 – 13 with 255/35/595
DMAX type III body kit
DMAX bonnet (not on the car yet)
DMAX roof and boot wing
Rocket bunny rear guards, pulled out to about 80mm from 30mm
Standard front metal guards flared out
5% Window tint
Clear headlight cover
Clear indicators painted orange
Clear tail lights painted red
East bar mirrors

Interior:
2 x Bride Zeta III
2 x Takata harnesses
Nardi steering wheel, 50mm spacer
Suede covered S13 dash
Defi gauges
Greddy gear knob
Full weld in cage
Stich welded chassis
Haltech platinum ECU
Oddysey battery
Gutted doors, with electric windows
Parcel shelf removed.