Šviežios naujienos iš Japonijos. Savaitgalį buvo viešai pristatytas naujasis Toyota 86. Straipsnis yra vertimas iš Speedhunter’ių.
Galbūt ne visi seka naujienas, o ir lietuviškai skaityti paprasčiau. Skaitykite daugiau spausdami čia ->
Reakcijos apie šį automomobilį yra gana skirtingos. Vieniems šis automobilis iškart patiko, kitiems nelabai. Verta paminėti, kad Toyota nesiekė pakeisti legendinio hachi roku. Buvo siekiama paimti viską kas darė AE86 įpatinga ir smagia vairuoti mašina ir pristatyti tai šiuolaikiniame pakete.
Inžinieriai kuriantys mašiną keliavo po visą Japoniją ir dalyvavo grassroots drifto ir gripo track day’uose, kad suprastu ko reikia tikram auto entuziastui. Būtent todėl automobilis yra keturvietis, kad galima būtų normaliai naudoti kasdieniniam važinėjimui ir retkarčiais išlėkti į trasą. Galinės sėdynės susilanksto ir į galą telpa keturi papildomi ratai bei visos kitos smulkmenos kaip domkratas ir t.t.
Daug kam kyla klausimų kodėl pasirinktas Subaru EJ20 Boxer variklis? Ypatingai žemai esantis svorio centras yra atsakymas, o žemas svorio centras yra vienas iš esminių šio automobilio projektavimo aspektų.
Priekinės lempos ir posūkiai tikrai išsiskiria iš kitų automobilių.
Net patys Toyota atstovai pristato šį modelį kaip bazę modifikacijoms. Standartinis auto pakankamai aukštas ir ratai tikrai neįspūdingi. Tačiau greičiausiai pirmas dalykas ką keičia visi mašinas modinantys žmonės yra važiuoklė ir ratai.
Savaitę prieš oficialų pristatymą Toyota pristatė šį auto Nippon Auto Parts Aftermarket Committee nariams. Trumpai tai yra Japonijos tiuningo firmų asociacija. Tad jie jau greičiausiai dirba prie 86 mod’ų. Japonijoje mašina bus paleista į pardavimą jau Kovo/Balandžio mėnesiais, keli iš jų jau stovi pas tiunerius ir greičiausiai 2012 Sausio mėnesio Tokyo Auto Salon’e jau pamatysime modintų naujųjų 86.
Spoileris tikrai ne kiekvieno skoniui, tačiau panašu, kad tai bus tik kaip opcija, nes ne visos pristatyme buvusios mašinos jį turėjo.
Salonas yra praktiškas, ir aukštesnis žmogus neturės didesnių problemų įsirangyti naujame hachyje. Raudoni elementai taip pat bus kaip opcija, tai baisiai neišsigaskite.
Skydelis yra paprastas ir kaip ir priklauso svarbiausias dalykas – apsukos, yra pačiame centre.
Truputi daugiau interjero nuotraukų.
Boxeris tikrai nėra pats gražiausias variklis kokį galima rasti po gaubtu, tačiau greičiausiai mes matysime nemažai swapų į turbo EJ20 ar EJ25 variklius.
Dviejų litrų atmosferinis variklis išvysto 197ag. Nėra labai blogai.
Daugumai išbandžiusių 86 per pristatymą jis patiko. Tiesiojoje gal ir ne pati greičiausia mašina, tačiau posūkiuose atsiskleidžia visas smagumas.
Taigi belieka laukti kada pagaliau išvysime šį automobilį gatvėse. Lietuvoje jis gali būti šiek tiek per brangus kaip savo klasei (~120klt?), tad tai pakankamai brangi bazė modifikacijoms.
Bent kokiu atveju netolimoje ateityje matysime begalę modintų Toyota 86 su STI swapais ir kuo tik sugalvosite. Nors ir nuomonės apie šį auto yra dvejopos, manau visiems įdomu bus pamatyti kas išeis iš 86 grįžimo.