perfection!


Paskutinę gruodžio savaitę ir paskutinę 2010-ųjų foto sesiją praleidau su dviem Fatlace Skyline‘ais: Fatlace įkūrėjo Mark‘o Arcenal‘o baltuoju ir Fatlace koordinatoriaus Felix‘o Marcelin‘o 2000 GT fastback‘u.

Dieną pradėjome susitikimu Fatlace Paddock’e San Mateo mieste ir vykome tiesiai į Santa Cruz kalnus. Ta diena šiaurės Kalifornijoj buvo ganėtinai vėsi, bet saulėta. Kylant į kalnus ir artėjant prie vandenyno, rūkas nevaldomai įtraukė mus į miško ir Japonijos kalnų kelių dvasią.

Mark’as norėjo kuo švaresnio Skyline’o vaizdo, todėl buvo nuimti priekinis ir galinis bamperiai, o pats automobilis beveik paguldytas ant kelio Eibach Ground Control coilover’ių dėka…

…ir pašalintos priekinės grotelės, bei chromuoti apvaidai aplink galinius žibintus.

Mark’o noras buvo turėti “piktai” atrodančius ratus, todėl buvo sumontuoti Victory 50 priekiniai ir galiniai overfender’iai.

Kas yra “pikti” ratai? Volk Racing TE37V. 15×9.5 ET -20 priekyje ir 15×10 -25 su 20mm rastafkėm gale.

Variklio alyvos cooler’is prideda šiam Skyline’ui šiek tiek Bosozuko stiliaus. Bet cooler’is puikiai veikia ir iš tiesų padeda!

Variklio skyrius neliestas ir išlaikytas kiek galima standartinis, atliekant tiek pagrindinius priežiūros darbus, kad išlaikyti L2 inline-six’ą veikiantį ir vežantį šį seną automobilį.

Interjeras taip pat išlaikytas originalus, nedidelis akcentas, tai tik savininko parinkti tik keli Mooneyes aksesuarai..

Gesintuvas vežiojamas neatsitiktinai, o siekiant saugiau jaustis, ypač vairuojant seną karbiuratorinį automobilį..

Apskritai interjeras atrodo nepriekaištingai! Odinės sėdynės, durų panelės ir stogas atrodo kaip beveik naujo automobilio.

Neįprasta matyti “Hakosuka” su tiek drop’o. Vienintelis kartas kai teko gyvai matyti panašiai nuleistą tokį automobilį, tai per “TAS Parking lot” photoshooting’ą.

Tenka pripažinti, kad visų tų bamperių ir grotelių pašalinimas suteikė automobiliui tiek švaraus, tiek grėsmingo vaizdo. Labai patinka!

Baigiam pažintį su Mark’o “Hakosuka”, ir fokusuojamės objektyvą į Felix’o “Kenmeri” 2000GT.

Felix’o planas, paversti šį 2000GT į GT-R’o kloną. Visas bodykit’as ir ženklinimas yra nuo GT-R’o, na išskyrus variklį žinoma.

Kaip Mark’o Hakosuka, taip ir Felix’o 2000GT variklis išlaikytas visiškai standartinis!

Siekdamas GT-R’o išvaizdos Felix’as savajam 2000GT sumontavo GT-R stiliaus priekinius ir galinius overfender’ius…

…GT-R’o priekinį lip’ą, bagažinės lip’ą ir GT-R’o priekines groteles. Galutinis rezultatas iš tiesų puikiai ir įtikinamai atrodo.

Šis Skyline’as sudropintas Tokoshima pakabos ir Kameari-Street amortizatorių dėka.

Felix’o pasirinkimas: klasikiniai Watanabe RS ratlankiai, priekyje 14X9 su 195/60R14 padangom, o gale 14X10 su 215/60R14 padangom.

Mark’o “Hakosuka” interjeras stebino savo būkle, nemažiau stebina ir šio 2000GT. Vienintelis nestandartinis pakeitimas, tai vairas paimtas nuo GT-R’o.

Galinės sėdynes atrodo tikrai komfortabiliai. Kas nenorėtų pasėdėti tokioj oldschool’o sėdynėj?

Mark’as išlaikė originalų išmetimą, tuo tarpu Felix’o pasirinktas Magnaflow galinis bakelis ir rankų darbo išmetimo vamzdynas. Galutinis inline six’o išmetimo rezultatas suteikia labai malonių pojūčių ausims.

Foto sesijos metu kažkas pastebėjo, kad mūsų pasirinkta vieta atrodo beveik kaip japoniški kalnų touge course’ai..

Santa Cruz kalnai pasirodė puikiai parinkta vieta šių klasikinių automobilių foto sesijai.

Fantazuojant apie foto sesiją Japonijos touge keliuose, pradėjo temti ir atėjo laikas grįžti į realybę. Vairuodamas savo E30 namų link negalėjau užmiršti puikiai praleisto laiko fotografuojant Skyline’us.

Tai buvo tiesiog ideali vieta fotografuoti idealius automobilius.

-Linhbergh / Speedhunters.com

Išsamus mod-spec list’as:
Mark’o Arcenal’o 1972 Skyline GT2000 “Hakosuka”
Interjeras:

– Mooneyes

Išorė:

– Panaikinti bamperiai
– Pašalintos grotelės ir chromuoti apvadai aplink galinius žibintus.
– Victory 50 priekiniai ir galiniai overfender’iai

Ratai ir gumos:

– Volk Racing TE37V 15×9.5 -20 / 15×10 -25 gale 20mm spacer’iai (-45)
– Toyo Tires

Pakaba:

– Eibach Ground Control Coilover’iai

Felix’o Marcelino’o 1974 Nissan Skyline GT-R klonas “Kenmeri”
Interjeras:

– OEM Skyline GT-R vairas

Išorė:

– GT-R stiliaus priekiniai ir galiniai overfender’iai
– GT-R priekinis lip’as ir bagažinės spoileriukas
– GT-R grotelės
– Magnaflow išmetimo bakelis ir custom išmetimo vamzdynas

Ratai ir gumos:

– Watanabe RS ratai priekis 14″X9″ 195/60R14
– Watanabe RS galas 14″X10″ 215/60R14

Pakaba:

– TOYOSHIMA žeminanti pakaba
– KAMEARI-STREET amortizatoriai

Tekstas ir nuotraukos iš speedhunters.com


Fatlance 1974 Nissan Skyline 2000GT Giveaway